R3:2= :H ;)

Det är alltså rond 3 del 2 Hemma hos Hanna.

Förra veckan blev ju ingen succe..
så va ju tvungen att komma på nått bättre till den här veckan..
Efter gårdagens gudomliga måltid kan jag ju säga att jag  kände fin press
Det blev ju inte precis lättare för mig.
Anna satte verkligen ribban högt med sin porterstek. och såsen!
Skulle kunna äta den med sked.
Blev riktigt ledsen idag på lunchen så maten tog slut.

Nog om detta..
Va tittade jag på idag då?


JO!! Själv bjöd jag då på lax!!



Lätt, smidigt och sjuuuukt gott!

*Lax
*salt
*citronpeppar
*smör
*purjolök.
*citronsaft

Ett foliepaket, in i ugnen 20 min. pling. klart!

och självklart serverades de även
potatis och hollandaisesås till. ;)

Mumms...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0