Rond 2


Ikväll var det min tur att vara värd, här bjöds det på tacopaj!
Började med att göra en pajdeg, kommer inte riktigt ihåg hur jag gjorde det. Men det består av mjöl,smör och vatten skulle jag tro
Köttfärs med tacokrydda
En röra med Creme fresch paprika chili och i det några bitar med paprika.
Sen kladda på det över köttfärsen sen ost på det!
Sen bara in i ugnen.







Har tänkt på hur det ska bli efter dessa fyra veckor.
Ska man återgå till att laga sin egna mat och makaroner med...
Ja, det återstår väl att se. Tycker det är super att komma hem till er bruds och få se era mat talanger!

Pusskram Dessan


Kommentarer
Postat av: Gunnar

Jaa, det har jag också funderat på! Och hur mycket mat kommer man inte att göra?! Vi kanske ska fortsätta?! ;)

2011-03-16 @ 20:50:30
URL: http://gunnsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0