Rond 3 del 4

Efter första träningsmatchen, som gick hyffsat för oss för att spela mot ett div 3 lag. Dock för många skador i vårat lag kanske!! Men som sagt, det var i vilket fall min tur att laga mat.
Halvt motiverad att laga mat gick jag till affären iaf :)

Jag skulle försöka ge mig på en gryta med curryräkor, vilket är min pappas grej att få till den så det blir såå gott!
men kan inte tycka att jag lyckades få den så god!

¤ Fräs färska chaminjoner
¤ krydda med curry
¤ Hacka grön & röd paprika (häll i stekpannan)
¤ Matlagningsvin
¤Creme fraiche
¤ Räkor
¤Salt & vitpeppar

Serveras med ris!


Dessan

Kommentarer
Postat av: Anna

det va kanon gott Dessan mkt lyckat, plus strömmingmackan mumsiga :D

2011-03-28 @ 17:14:16
Postat av: Hanna

Jag blev glatt överraskad när Anna kom på jobbet idag och berättade att hon hade en matlåda med sig till mig från dig Dessan!

Det va ju AS GOTT! Mums.. me like

Tusen tack! =)



STOR KRAM <3



2011-03-28 @ 17:48:05
URL: http://missthure.blogg.se/
Postat av: Gunnar

Klart det var gott! Nu ska du inte nedvärdera dig själv inte! :) Mumsigt värre! :) (Om man bortser från paprikan o champinjonerna!) Hihi!

2011-03-28 @ 22:48:10
URL: http://gunnsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0