Halvtid!

Nu har vi kört två av fyra veckor med detta påhitt! Jag kan bara tala för mig själv, men jag tror alla håller med om att det är grymt skönt att inte behöva ställa sig o laga mat varje dag! Och kanske mest att inte behöva sitta och äta ensam!

Hur lätt är det inte att man struntar i att laga mat?! Eller bara tar en smörgås istället för att verkligen äta mat?! För min del är det väldigt lätt!

Vi diskuterade igår hur svårt det kommer bli att börja laga mat till sig själv igen! Frågan kom upp om vi inte ska köra på till påsk?! Vi får se hur det blir med det! :)

Så god mat som vi har ätit de senaste två veckorna vet jag inte när man åt senast! Inte så ofta iaf! :)

Planerna smids inför kommande vecka och vad man ska bjuda på! Jag har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska hitta på! Men har ju ett par dagar kvar på mig att bestämma det! :)

Önskar er brudar, och de som läser, en himla bra helg! :)
Anna o Hanna får väl ha det så bra på kryssning! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0