Något nytt! - Frida

Idag bjöd jag på kokad potatis och hackkorv! Samt en liten sallad till det!

Kan ju säga att jag har mer mat kvar än vad som gick åt! Anna o Hanna var det som kom! Pillan kom också förbi en sväng! :) Anna smakade men tvärvägrade äta sen! Eller, hon åt sallad och potatis! Hanna däremot åt... Men tackade artigt men bestämt nej tack till matlåda!

Med andra ord så har jag gjort den enda maträtten som inte alla tycker om! Frågan är bara om Dessan kommer tycka om det eller inte! Det visar sig helt enkelt!

Hade vi haft poängsättning hade jag nog fått minuspoäng! ;)

Men men, något nytt, som inte alla hade ätit, knappt hört talas om! :P

Nästa vecka blir det nog pannbiff istället! :)

Imorgon ska vi till Anna och äta! Hon pratade om lax och grejer! :) Kommer säkert bli kanon! Kommer iaf gå bättre hem än dagens mat! :)

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0