Special veckor!

Den här veckan som varit har Anna o Hanna jobbat kväll, så jag o Dessan har stått för matlagningen hela veckan! :) Det innebär att Anna o Hanna står för matlagningen hela nästa vecka! Grymt skönt om jag får säga det själv! ;)

Jag har stått för maten tisdag och torsdag! Och jag har bjudit på Mormors Lasange och Mormors pannbiffar! :) Så det enda jag har behövt göra är att koka potatis, steka lök o fixa sås - till pannbiffarna! :) Lasangen tog priset, iaf av dessa maträtter! :)

Men eftersom jag har bjudit på Mormors mat så blir det inga recept från min sida den här veckan!

Ska bli skönt o inte behöva laga mat under nästa vecka! :)

Ha en bra helg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0