Sista på rond 2 :H

Jag gick ju ut fruktansvärt starkt förra veckan.
satte ribban högt med min Afrikanska Panna..



Och vilka måltider de blev sen efter de..
Har ätit såå grymt god mat dom här 2 veckorna.

så vad hittar man på en dag som denna?
Jo man sänker ribban några ex antal steg.
I brist på fantasi gjorde jag nått mycket enkelt.
Bjöd på en form av korvstroganoff.
(om man nu kan kalla de så?)
Vet inte varför jag bjuder på de igentligen?
Jag tycker ju igentligen inte om korv...
Men...såsen och pastan är ju god ;)

*Lök
*Falukorv
*2st Matlagningsgrädde
*3st paprika chili creamfraiche
*ketchup (efter behag) ;)

Poff, poff.. röra, röra, kocka, kocka, Pling, pling..
KLART..




ÄTA.. Mums, mums.. bläää.. peta, peta.. Så...



Nått som är lite roligt med oss är att till varje måltid har de serverats
*mjölk.. och..
*sallad.

Sallad är ju inget som jag brukar äta annars till mina måltider..
MEN!!!
 Det är ju faktiskt riktigt gott med sallad till maten!
Godast är nog att små äta lite innan och efter ;)


Kommentarer
Postat av: Sara

Ser gott ut gummsan! Vad tyckte nu Anna om maten då? ; )

Kram på er!

2011-03-18 @ 13:19:34
Postat av: Anna

Anna gillade pastan o såsen det va riktigt gott.

2011-03-18 @ 16:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0